Czaplinek, dnia 107.08.2017 r.
Nr sprawy GKO. 5411.2.2017
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Gmina Czaplinek zaprasza do złożenia ofert na:
Wykonanie remontu elewacji budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Kluczewie
- Podana cena oferty musi obejmować wszystkie koszty z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT. Cenę należy podać w złotych polskich w postaci cyfrowej i słownej, dla zasadniczych zadań wynikających z przedmiaru robót remontowych.
Cena ofertowa musi wynikać ze skalkulowanego przedmiotu robót w nie zmienionym układzie (treści), który należy załączyć, wypełniony do składanej oferty.
Tak wyliczona cena stanowiła będzie podstawę do oceny kryterium "Ceny". - Zamawiający uznaje, że każdy Wykonawca przeanalizuje zakres prac do wykonania, wynikający, z wizji terenowej, zał?czonego przedmiaru robót i własnego doświadczenia.
- Zakładany termin wykonania zamówienia - do 31. 10.2017 r.
- Do oferty należy załączyć:
- oświadczenie potwierdzające zdolność do realizacji przedmiotowej usługi w oparciu o niniejsze warunki ofertowe, jak również wynikające z zapisów art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert).
- wykaz min. jednego zrealizowanego przez Wykonawcę zadania tożsamego z charakterem zadania będącego przedmiotem niniejszego zaproszenia.
- Ofertę należy złożyć w:
Urzędzie Miejskim w Czaplinku, pokój Nr 3 (Biuro Obsługi interesanta)
ul. Rynek 6, 78-550 Czaplinek
w terminie do 21.08.2017 r. godz. 1100.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.08.2017 r. o godz. 1120 w pokoju nr 5.
Osoba upoważniona do kontaktu w przedmiocie niniejszego zaproszenia jest p. Adam Czernikiewicz, tel. 094 37 26 249, lub 665 777 708.