OBWIESZCZENIE
Burmistrza Czaplinka

w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących projektu uchwały Rady Miejskiej w Czaplinku w sprawie przyjęcia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Gminy Czaplinek.

Na podstawie art. 6 i art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (Dz. U. z 2017 r. poz. 1023, z późn. zm.) zawiadamiam, że w terminie od 26 października 2017 r. do 27 listopada 2017 r. będą przeprowadzone konsultacje społeczne projektu uchwały Rady Miejskiej w Czaplinku w sprawie przyjęcia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Gminy Czaplinek.

Celem konsultacji jest zebranie uwag, opinii i propozycji dotyczących zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Gminy Czaplinek.

Komitet Rewitalizacji, zwany dalej Komitetem, stanowi organizacyjny łącznik pomiędzy organami gminy a pozostałymi interesariuszami procesu rewitalizacji Gminy Czaplinek. Komitet, jako forum współpracy i dialogu interesariuszy rewitalizacji, dostarcza opinie, które będą pomocne przy wdrażaniu Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Czaplinek, przyjętego Uchwałą Rady Miejskiej w Czaplinku nr XXXVI/331/17 z dnia 28 września 2017 r., a także podczas oceny przebiegu procesu rewitalizacji Gminy Czaplinek.

Formy prowadzenia konsultacji:
1) zbieranie uwag, opinii i propozycji w postaci papierowej drogą korespondencyjną na adres Urzędu Miejskiego w Czaplinku, ul. Rynek 6, 78-550 Czaplinek oraz bezpośrednio w siedzibie Urzędu Miejskiego w Czaplinku - w Biurze Obsługi Interesanta, adres jw., w dni robocze w godzinach od 7:00-15:00 (poniedziałek-środa), w czwartek w godzinach od 7:00-16:00 i w piątek 7:00-14:00;
2) zbieranie uwag za pomocą poczty elektronicznej na adres: fundusze@czaplinek.pl za pomocą formularza zamieszczonego w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Czaplinek, w zakładce poświęconej konsultacjom w sprawie uchwał: http://www.czaplinek.bip.net.pl/?c=495 oraz na stronie internetowej Gminy Czaplinek - na podstronie poświęconej rewitalizacji: http://rewitalizacja.czaplinek.pl/konsultacje-spoleczne-2/
3) otwarte spotkanie informacyjne z interesariuszami rewitalizacji z możliwością składania uwag i propozycji do protokołu, które odbędzie się w dniu 7 listopada 2017 r. o godz. 17:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Czaplinku (pokój nr 5).
4) Zbieranie uwag ustnych do protokołu oraz pisemnych w Referacie Funduszy Pomocowych i Kontroli, ul. Rynek 1, 78-550 Czaplinek, w dni robocze w godzinach od 7:00-15:00 (poniedziałek-środa), w czwartek w godzinach od 7:00-16:00 i w piątek 7:00-14:00;

Forma i miejsce udostępnienia konsultowanego projektu uchwały: 
1) w wersji papierowej:
1.1. W Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Czaplinku, adres jw., w dni robocze w godzinach od 7:00-15:00 (poniedziałek-środa), w czwartek w godzinach od 7:00-16:00 i w piątek 7:00-14:00.
1.2. W czytelni Gminnej Biblioteki Publicznej w Czaplinku, przy ul. Waleckiej 49, od poniedziałku do soboty w godzinach pracy ww. placówki, tj. poniedziałek 7:00 – 15:00, wtorek 10:00 – 18:00, środa 10:00 – 18:00, czwartek 8:00 – 16:00, piątek 10:00 – 18:00, sobota 9:00 – 13:00.
2) w wersji elektronicznej na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Czaplinek w zakładce poświęconej konsultacjom w sprawie uchwał: http://www.czaplinek.bip.net.pl/?c=495 oraz na stronie internetowej Gminy Czaplinek - na podstronie poświęconej rewitalizacji: http://rewitalizacja.czaplinek.pl/konsultacje-spoleczne-2/.

Projekt uchwały Rady Miejskiej w Czaplinku w sprawie przyjęcia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Gminy Czaplinek wraz z formularzem konsultacyjnym będą dostępne od dnia rozpoczęcia konsultacji, tj. od 26 października 2017 r.:
a) w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Czaplinku, adres jw., w dni robocze w godzinach od 7:00-15:00 (poniedziałek-środa), w czwartek w godzinach od 7:00-16:00 i w piątek 7:00-14:00.
b) w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Czaplinek – w zakładce poświęconej konsultacjom w sprawie uchwał: http://www.czaplinek.bip.net.pl/?c=495 oraz na stronie internetowej Gminy Czaplinek - na podstronie poświęconej rewitalizacji: http://rewitalizacja.czaplinek.pl/konsultacje-spoleczne-2/.

Nie będą rozpatrywane uwagi, opinie i propozycje:
a) z datą wpływu po dniu 27 listopada 2017 r.,
b) niepodpisane czytelnie imieniem i nazwiskiem,
c) przesłane w formie innej niż na formularzu konsultacji (za wyjątkiem uwag, propozycji i opinii zgłoszonych do protokołu w trakcie spotkań z interesariuszami rewitalizacji oraz uwag ustnych zgłaszanych w ww. terminie do Referatu Funduszy Pomocowych i Kontroli).

Osoba odpowiedzialna: p. Dariusz Sapiński – Kierownik Referatu Funduszy Pomocowych i Kontroli Urzędu Miejskiego w Czaplinku, ul. Rynek 1, 78-550 Czaplinek; tel. 94 372 62 16, adres korespondencyjny jw., adres poczty elektronicznej: fundusze@czaplinek.pl

Burmistrz Czaplinka

Adam Kośmider