Czaplinek, dnia 9 kwietnia 2014 r.

 

GKO.6220.4.2014

OBWIESZCZENIE

o wydaniu decyzji

 

Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2013 r., poz. 1235 ze zm.)  w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2013 r., poz. 267 j.t. )

 

zawiadamiam, że w dniu 9 kwietnia 2014 r. Burmistrz Czaplinka wydał decyzję umarzającą postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia polegającego na poprawie bezpieczeństwa ruchu przez remont istniejącej nawierzchni bitumicznej pn. „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 177 odcinek Czaplinek-Sośnica”.

W związku z tym strony postępowania mogą zapoznać się z treścią decyzji, która dostępna jest w Urzędzie Miejskim w Czaplinku, ul. Rynek 6, pok. nr 4 w godz. od 7.00 do 14.00 oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Czaplinku oraz Urzędu Gminy w Wierzchowie i wnieść odwołanie od ww. decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koszalinie za pośrednictwem Burmistrza Czaplinka w terminie 14 dni od dokonania się obwieszczenia. Obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Niniejsze obwieszczenie umieszcza się na okres 28 dni na tablicach ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Czaplinku, tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Wierzchowie, tablicy ogłoszeń sołectwa Pławno oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Czaplinku oraz Urzędu Gminy w Wierzchowie.

 

 

Z up. Burmistrza Czaplinka

Mieczysław Smyk

Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej

i Ochrony Środowiska